Her kan du se arbejdsflowt når du bestille på hjemmesiden
Produkter
Vi har på siden lagt vores forskellige udlejningsprodukter op i de forskellige kategorier
Vi har 2 typer produkter
Leje | Salg |
Udlejningsvare kan du tilføje din kurv/bestillingliste
Ved tilføjelse skal du vælge "lejeperiode" Har vælge du hvorlang til du skal bruge udstyret. Altså dit arrangenmentsvarihed. Se bort fra transporttid. Det tilføjer vi
Dato for arrangenemtet tilføjes ved indtast af navn, adresse m.m
Alle udlejningsvare på samme ordre, skal have samme periode
|
Salgsvarer kan være tilbehør til udlejningsvarer f.eks. slushice koncentart
De fleste af disse produkter kan du returnere efter endt leje, så du kan trygt bestille, så du er sikker på der er nok
Vare som er undtaget, vil være seperat oplyst under produktet
Du kan også købe tilbehør ude at leje udstyr. Det sendes med pakkepost.
|
Levering
Vi har forskellige leveringsformer som du kan vælge i mellem
Lev/afh af Kelds udlejning |
Pakkepost ud/hjem |
Pakkepost ud |
Selvafhentning |
Vi levere med egene biler dagligt i en stor del af midtjylland
Vi kan tilbyde levering i intervaller på 3 timer, sådan der kan lægges en køreplan med flest mulige levering og afhentninger
|
Små udlejlejningsartikler f.eks. Stødbånd, Promillerbriller Duge Kan sendes i en pakke.
En pakke må veje 20 kg incl. emballage
Der medfølger en returlabel |
Skal du kun bruge tilbehør /salgsvarer Sendes de med pakkepost
Privat modtager Leveres i en pakkeshop, som du selv vælger
Erhvers modtager (Adresse med CVR nummer) Kan leveres på adressen |
Mange af vor produkter kan hente på vores lager i Skive
Maskiner må ikke flyttes i trailer
Stole skal transporteres stående i lukket bil/trailer
Er du i tvivl kan du altid kontakte os for mere info. |
Leveringspriser kan du finder under menuen "levering" eller klikke HER
Afbestilling
Skal du have nedjusteret i antallet af udlejningsvarer skal dette ske senest 14 dage før leveringsdatoen.
Fejl på udstyr
Går udstyr i stykker er det desvære altid når det er ude. Vi gør hvad vi kan for at undgå nedbrud, vi tester ved hjemkomst og har løbende vedligehold.
Skulle du mod forventning opleve fejl skal du STRAKS ved konstatering kontakte os. Det sker på vores døgnbemandet vagttelefon (71 99 37 90). Nummeret modtager ikke SMS.
De fleste fejl er brugerfejl og kan løses over telefonen. Har du leavet en fejl er det vigtig du oplyser hvad som fortaget. Fortæller man sandheden i stedet for at prøve at dække over det, er det betydelig nemmeret for suppporten, at spore og afhjælpe fejlen.
Betaling og faktura
Har du spørgsmål vedr. betaling eller faktura - så kontakt Susanne på bogholderi@kelds-polser.dk